Folie wyróżnią Twoją reklamę

Folie wyróżnią Twoją reklamę

Jednorazowy wydatek – długotrwałe korzyści

Reklama na sklepowych witrynach jest stosunkowo tania. Decydując się na tę formę promocji ponosimy bowiem jednorazowy wydatek, tylko podczas zakupu materiałów i ich montażu. Jednak sam papier nie jest dobrym rozwiązaniem, jeśli chcemy, by reklama utrzymała się dłużej. Folie odblaskowe, magnetyczne czy dziurkowane nie tylko pomogą uzyskać lepszy efekt wizualny, ale również zwiększą trwałość reklamy. Estetyka takiej reklamy bez wątpienia jest istotna. To właśnie obrazy zarejestrowane przez mózg pozostają w pamięci. Do tego, by ktoś zauważył witrynę sklepową, potrzeba kilku sekund. To niewiele, dlatego wrażenie musi być mocne i natychmiastowe. Duży format, odpowiedni kształt i sama faktura wybranej folii zadecydują o ostatecznym efekcie.

Folia magnetyczna

Folia magnetyczna świetnie nadaje się zarówno do aplikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej, a jej głównym przeznaczeniem jest właśnie reklama wizualna. Jest ona bardzo dobrym podłożem do laminowania papierem i folią. Istnieje kilka rodzajów folii magnetycznej, które rozróżniamy w zależności od grubości, a wybór konkretnego typu uzależniony jest od przeznaczenia folii. Występuje ona w kilku wariantach kolorystycznych: klasycznej czerni charakterystycznej dla tablic magnetycznych, brunatnym oraz białym.

Folie odblaskowe

Choć pierwotnym zastosowaniem folii odblaskowych nie była reklama, można wykorzystać je również w tym celu. Folie odblaskowe dobrze widoczne są w ciemności, kiedy padnie na nie snop światła. Dzięki nim sklepowe reklamy mogą być więc zauważone nawet w nocy, np. przez kierowców przejeżdżających obok nich samochodów. Intensywność odbijanego światła w przypadku tego typu folii uzależniona jest od jej struktury.

Folia ploterowa

Trwałość tej folii uzależniona jest od jej rodzaju. Obecnie produkowanych jest wiele typów folii ploterowej, które wykazują się dużą odpornością na warunki atmosferyczne i mogą wytrzymać nawet kilka lat. To folia samoprzylepna i kolorowa, w której łatwo można wycinać symbole graficzne.

Wykonanie przyciągającej wzrok reklamy wcale nie jest skomplikowane. Należy tylko uzbroić się w odpowiednią folię i zadbać o to, by witryna naprawdę robiła wrażenie nie tylko swoimi rozmiarami i kształtem, ale oczywiście także treścią.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Faber Media Sp. z o.o. K. Kolumba 59, 70-035 Szczecin NIP: 852-25-21-972, REGON: 320427943, Numer KRS: 0000286668
Kapitał zakładowy: 100 000,00 zł Sąd Rejonowy Szczecin - Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Sklep internetowy od home.pl